Розробки уроків з всесвітньої історії за новою програмою 7 клас
(Звертайтеся надам будь-які матеріали конспектів)
Тема: Вступ. Середньовіччя як
період розвитку людства. Періодизація, джерела
вивчення
Мета: актуалізувати знання
учнів про історію як науку, принципи періодизації
історії; сформувати уявлення про
місце Середньовіччя у світовій історії; розглянути джерела з історії середніх
віків; ознайомити учнів зі структурою підручника; удосконалити навички роботи
з текстом; сформувати мотивацію до вивчення історії середніх віків.
Тема: Велике переселення
народів. Утворення «варварських королівств».
Франкська держава. Хлодвіг
Мета: актуалізувати знання
учнів щодо причин загибелі Західної Римської
імперії та утворення на її території
варварських королівств, про Велике переселення народів; розглянути розвиток
Франкської держави за Меровінгів, удосконалювати навички учнів установлювати
причинно-наслідкові зв'язки, аналізувати процес утворення держави за часів
Хлодвіга; продовжити роботу з історичною схемою та контурною картою; показати
наступність та взаємозв'язок у розвитку античної та середньовічної цивілізацій,
виховувати почуття патріотизму.
Тема: Завоювання Карла
Великого. Імперія франків. Розподіл імперії.
Мета: розглянути розвиток
Франкської держави за династії Каролінґів,
удосконалювати навички учнів
установлювати причинно-наслідкові зв'язки, аналізувати процес утворення та
розпаду імперії Карла Великого; продовжити роботу з історичною схемою та
контурною картою, сформувати картину утворення середньовічної Європи;
показати наступність та взаємозв'язок у розвитку античної та середньовічної
цивілізацій, виховувати почуття патріотизму.
Тема: Візантійська імперія доби
Юстиніана. Розквіт Візантії за Македонської
династії та династії Комнінів.
Культура Візантії.
Мета: розглянути історію
створення, існування та розпаду
Візантійської імперії; охарактеризувати правління Македонської династії та династії Комнінів;
дати оцінку правлінню Юстиніана; продовжити
формування вмінь та
навичок учнів встановлювати
причинно-наслідкові зв’язки;
висловлювати судження на
підставі набутої інформації, порівнювати історичні
явища, які мали місце
у різних державах; удосконалювати навички
роботи в групах; виховувати естетичний смак на
прикладах культурної спадщини Візантії.
Тема: Природно-географічні
умови Аравії. Виникнення ісламу. Мухаммед.
Арабські завоювання. Розквіт і
занепад перших Халіфатів. Розвиток арабо-мусульманської культури.
Мета: розглянути історію
створення Арабського халіфату
та виникнення
ісламу; охарактеризувати арабські
завоювання та перші держави арабів; ознайомитися з
найяскравішими досягненнями ісламської
культури; удосконалити
навички роботи з
історичними документами та
картами; формувати уміння аналізувати
і оцінювати факти, висловлювати судження
щодо причини виникнення
ісламу та впливу
культури халіфату на
розвиток Західної Європи; виховувати любов до історії різних
народів.
Тема: Узагальнення матеріалу за
темою «Перші середньовічні держави».
Мета: систематизувати та узагальнити
знання, отримані учнями впродовж вивчення теми, удосконалити навички роботи
з тестами та творчими завданнями, продовжити формування уміння висловлювати
власне ставлення до проблем, що розглядаються; виховувати самостійність.
Тема: Зв’язок людини і природи.
Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація
Мета: розглянути вплив
природно-кліматичних умов на життя та господарську
діяльність населення середньовічної
Європи; ознайомитися з особливостями організації інституту шлюбу та сім'ї у
середні віки; удосконалювати навички учнів установлювати причинно-наслідкові
зв'язки, формувати навички роботи в групах, сприяти формуванню цілісного
уявлення про середньовічну цивілізацію; виховувати гендерну рівність.
Тема: Три стани середньовічного
суспільства. Феодалізм. Християнізація Європи. Християнська церква раннього
Середньовіччя.
Мета: сформувати уявлення про
структуру середньовічного суспільства, визначити місце та роль кожного стану;
актуалізувати знання учнів про релігію, її роль у житті людини; розглянути
процес християнізації Європи;розвивати уміння учнів узагальнювати фактичний
матеріал; формувати навички складання плану відповіді за текстом підручника,
після цього уроку учні зможуть: називати стани середньовічного суспільства в Європі;
виховувати поняття добра
та милосердя на релігійних прикладах середньовіччя та
неупереджене ставлення до різних релігій.
Тема: Практичне заняття: «Замок. Рицарські
традиції. Життя селян».
Мета: сформувати уявлення про
матеріальний світ середньовічної людини: житло, одяг, їжу, схарактеризувати
рівень розвитку техніки; дати поняття про рицарів та їхні традиції; вдосконалювати навички роботи в групах,
створити умови для формування
цивілізаційного підходу у вивченні всесвітньої історії; виховувати вміння
самостійно знаходити інформацію.
Тема: Середньовічне місто.
Ремесло і цехи. Торгівля й гільдії. Міські комуни.
Міська культура та повсякденне
життя.
Мета: сформувати уявлення про
середньовічне місто, його населення та зовнішній вигляд; розвивати уміння учнів
установлювати причинно-наслідкові зв'язки, досліджуючи причини та місця
утворення середньовічних міст, порівнювати античні та середньовічні міста;
висловлювати власні судження щодо ролі міст в економічному та соціальному
розвитку середньовічної Європи; виховувати вміння порівнювати сучасні та
середньовічні міста.
Комментариев нет:
Отправить комментарий