суббота, 24 октября 2015 г.

Розробки уроків з всесвітньої історії за новою програмою 7 клас

(Звертайтеся надам будь-які матеріали конспектів)

Тема: Вступ. Середньовіччя як період розвитку людства. Періодизація, джерела
вивчення
Мета: актуалізувати знання учнів про історію як науку, принципи періодизації
історії; сформувати уявлен­ня про місце Середньовіччя у світовій історії; роз­глянути джерела з історії середніх віків; ознайоми­ти учнів зі структурою підручника; удосконалити навички роботи з текстом; сформувати мотивацію до вивчення історії середніх віків.

Тема: Велике переселення народів. Утворення «варварських королівств».
Франкська держава. Хлодвіг
Мета: актуалізувати знання учнів щодо причин загибелі Західної Римської 
імперії та утворення на її тери­торії варварських королівств, про Велике пересе­лення народів; розглянути розвиток Франкської держави за Меровінгів, удосконалювати навички учнів установлювати причинно-наслідкові зв'язки, аналізувати процес утворення держави за часів Хлодвіга; продовжити роботу з історичною схемою та контурною кар­тою; показати наступність та взаємозв'язок у розвитку античної та середньовічної цивілізацій, виховувати почуття патріотизму.

Тема: Завоювання Карла Великого. Імперія франків. Розподіл імперії.
Мета: розглянути розвиток Франкської держави за династії Каролінґів,
удосконалювати навички учнів установлювати причинно-наслідкові зв'язки, аналізувати процес утворення та розпаду імперії Карла Великого; продовжити роботу з історичною схемою та контурною кар­тою, сформувати картину утворення середньовіч­ної Європи; показати наступність та взаємозв'язок у розвитку античної та середньовічної цивілізацій, виховувати почуття патріотизму.

Тема: Візантійська імперія доби Юстиніана. Розквіт Візантії за Македонської
династії та династії Комнінів. Культура Візантії.
Мета: розглянути  історію  створення, існування  та  розпаду  Візантійської  імперії; охарактеризувати правління  Македонської династії та династії Комнінів; дати оцінку правлінню Юстиніана; продовжити  формування  вмінь  та  навичок  учнів  встановлювати  причинно-наслідкові  зв’язки; висловлювати  судження  на  підставі  набутої  інформації, порівнювати  історичні  явища, які  мали  місце  у  різних  державах; удосконалювати  навички  роботи  в  групах; виховувати естетичний смак на прикладах культурної спадщини Візантії.

Тема: Природно-­географічні умови Аравії. Виникнення ісламу. Мухаммед.
Арабські завоювання. Розквіт і занепад перших Халіфатів. Розвиток арабо-мусульманської культури.
Мета: розглянути  історію  створення  Арабського  халіфату  та  виникнення 
ісламу; охарактеризувати арабські завоювання та перші держави арабів; ознайомитися  з  найяскравішими  досягненнями  ісламської  культури; удосконалити  навички  роботи  з  історичними  документами  та  картами; формувати  уміння  аналізувати  і  оцінювати  факти, висловлювати  судження  щодо  причини  виникнення  ісламу  та  впливу  культури  халіфату  на  розвиток  Західної  Європи; виховувати любов до історії різних народів.

Тема: Узагальнення матеріалу за темою «Перші середньовічні держави».
Мета: систематизувати та узагальнити знання, отримані учнями впродовж вивчення теми, удосконалити навички роботи з тестами та творчими завданнями, продовжити формування уміння висловлювати власне ставлення до проб­лем, що розглядаються; виховувати самостійність.

Тема: Зв’язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація
Мета: розглянути вплив природно-кліматичних умов на життя та господарську
діяльність населення се­редньовічної Європи; ознайомитися з особли­востями організації інституту шлюбу та сім'ї у середні віки; удосконалювати навички учнів ус­тановлювати причинно-наслідкові зв'язки, фор­мувати навички роботи в групах, сприяти фор­муванню цілісного уявлення про середньовічну цивілізацію; виховувати гендерну рівність.

Тема: Три стани середньовічного суспільства. Феодалізм. Християнізація Європи. Християнська церква раннього Середньовіччя.
Мета: сформувати уявлення про структуру середньовіч­ного суспільства, визначити місце та роль кожного стану; актуалізувати знання учнів про релігію, її роль у житті людини; розглянути процес християнізації Європи;розвивати уміння учнів узагальнювати фак­тичний матеріал; формувати навички складання плану відповіді за текстом підручника, після цього уроку учні зможуть: називати стани середньовічного суспільства в Єв­ропі; виховувати  поняття  добра  та  милосердя на релігійних  прикладах середньовіччя  та  неупереджене ставлення  до  різних релігій.

Тема: Практичне заняття: «Замок. Рицарські традиції. Життя селян».
Мета: сформувати уявлення про матеріальний світ се­редньовічної людини: житло, одяг, їжу, схаракте­ризувати рівень розвитку техніки; дати поняття про рицарів та їхні традиції;  вдосконалюва­ти навички роботи в групах, створити умови для формування  цивілізаційного підходу у вивченні всесвітньої історії; виховувати вміння самостійно знаходити інформацію.

Тема: Середньовічне місто. Ремесло і цехи. Торгівля й гільдії. Міські комуни.
Міська культура та повсякденне життя.
Мета: сформувати уявлення про середньовічне місто, його населення та зовнішній вигляд; розвивати уміння учнів установлювати причинно-наслідкові зв'язки, досліджуючи причини та місця утворення середньовічних міст, порівнювати античні та се­редньовічні міста; висловлювати власні суджен­ня щодо ролі міст в економічному та соціальному розвитку середньовічної Європи; виховувати вміння порівнювати сучасні та середньовічні міста.

Комментариев нет:

Отправить комментарий