воскресенье, 11 октября 2015 г.

Організаційний момент на уроках історії та правознавства

Одним з основних етапів сучасного уроку є організаційний момент. Його задача полягає в необхідності підготовки та налаштування учнів до продуктивної співпраці. Проте як показує практика, вчитель щоб зекономити час обмежується лише фразами привітання. Але слід пам’ятати, що хоч процес взаємодії вчителя з учнями і починається з привітання, але не повинен обмежуватися ним, адже саме на початку уроку вчитель задає тон спілкуванню, заряджає позитивним настроєм, передає своє доброзичливе ставлення. Організаційний етап кожного уроку покликаний створювати атмосферу довіри та доброзичливості,  забезпечити комфортну обстановку та психологічний настрій учнів. Тому необхідно з самого початку уроку створити такий робочий настрій у класі, щоб усі були готові до сприйняття навчальної інформації. Вчитель може проводити організацію класу до уроку за допомогою різних методів і прийомів, але  вони повинні використовуються з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів та їх інтересу до навчального предмету. То як же можна почати урок? Пропоную декілька варіантів початку уроку, які використовую у своїй практиці:

Психолого-педагогічне налаштування:
Для уроків краєзнавства:
Для уроків з теми "Греція"
Для уроків з теми "Словяни"



Поетичні та ліричні початки уроків







1 комментарий: